Subject: Tuletõkkeuksed
From: "Monika Mandri" <[email-masked]>
To: PÄA Lõuna <[email-masked]>
Date: Wed, 16 Jul 2025 16:22:50 +0300

TÄHELEPANU! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu
saatja korral palume linke ja faile mitte avada!

Tere!

Tekkis küsimus tuletõkke uste osas, et kas korterelamu (IV trepikoda ja 18
korterit) trepikoja vaheuksed lähevad tuletõkketsooni alla (manuses ustest
fotod). Täpsemalt kortermajal on välisuksest trepikotta sisenedes
tuulekoda ning on veel omakorda vaheuks (esimene foto manuses), et kas see
roheline vaheuks peab olema tuletõkkeuks või mitte. Trepikojas I korruse
vahel on veel teinegi vahe uks ning kas see peab ka olema tuletõkkeuks või
mitte (teine foto manuses)? Kui peavad olema vaheuksed tuletõkkeuksed,
siis mis tulekindluse klassiga peavad antud uksed olema?

Loodan, et saate aidata teadmistega.

Lugupidamisega

Monika Mandri

Haldur

BRP Haldus OÜ

55534770

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

www.brphaldus.ee